Rotterdam

Kom till Rotterdam på fm och ja, det kändes som det brukar kännas här. Ganska hemma känner man sig nu med tanke på att vi hamnar nog mest av alla ställen.

Strålande sol har det varit och det märktes på båten bredvid, två matroser målade i shorts och bar överkropp. Men nej, jag sprang inte runt med kikare, man såg ändå. Min träning på em ställdes in och det blev sola på monkey island istället.

Tänkte träna efter middan men provianten kom och det blev övertid och känner mig lite sliten. Så vila gjorde nog bra och så nya tag imorgon, visst hoppas jag på sol igen men då är det diciplin och att dra sig ner och träna på kvällen.




På väg in




Snart förtöjda

Nu är det dags för mig att sova, vi kommer ligga stilla över natten men om allt går som det ska så går vi mot Hamburg imorgon för en ny last där.

Kommentarer
Postat av: Polina

Vilka härliga bilder!! :D

2008-07-01 @ 16:49:05
URL: http://pollelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0