På äventyr

Vi har klarat av en hel dag på Muskö, snart ett helt dygn. Känns inte så jobbigt att bara ligga stilla, är rätt ok. Tycker att det är ett lite coolt ställe några dagar så här men en kompis hade en annorlunda åsikt efter en länge tids värnplikt här:

"Muskö är ön som gud glömde, djävulen inte ville ha och försvaret köpte."

Tog en liten promenad på kajen efter middagen som slutade med att vi gick en rejäl bit bort, var nog ute en timma och gick. Fint att jag bara hade tofflor på mig. Det bästa måste ha varit vår hemväg, vi var typ 5 km bort men kom upp på berget och insåg att om vi bara tog oss nedför det så var vi tillbaka, förutom ett staket med taggtråd... Men vi tog oss ner och det fanns en öppning i staketet som tur var, vi slapp den sista utvägen att klättra över.


Rätt nice utsikt


Uppe på berget


Tillbaka hela vid vår lilla båt

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Okej :)

Jag har vart ute med min båt och två vänner :)

2008-06-13 @ 21:33:24
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0