Avmönstring

Om en knapp timma så säger jag hej då till folk här ombord för den här gången. Då kommer min avlösare och ett par till ut till ankarplatsen med båt och jag och en mastros åker iland. Hotell i Southampton inatt för oss innan flyger hem från London imorgon. Kors i taket så har jag fått direktflyg, ska se om British Airways kan hålla reda på mitt bagage den här gången...

Dags att packa ner datorn, stänga väskan (kan ta tid...) och kolla det sista.

-----

Gick bara fint att stänga väskan, tänk vad man går och oroar sig i onödan...

Inte riktigt lika fint väder idag som tidigare dagar men fortfarande lugnt, blev erbjuden sjösjuketabletter av sjukstyrman men känner att nej, jag har aldrig blivit sjösjuk innan (ta i trä) så varför skulle jag bli det nu bara för att det är en liten båt.

För att lugna en del på en annan punkt också, nej jag har inte skor med klack på mig idag. Det räcker att ha klättrat uppför en lotslejadre mitt i natten i klackar. Man lär sig med tiden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyft, snyft.

Jag såg dig krama alla däckarna men jag då?

Jag fick ett par tre bilder på klättrandet. Skall försöka få in dom på Iggepopp. Men det häringa internetet är så in i bäng segt så jag undrar om det är ett uppringt modem med kabel till landstationen? Tio sega minuter och sen hoppas på att båteländet inte flyttar sig för mycket så man sliter av kabeln.

Ha en riktigt bra vederlagsledighet nu.

2008-05-15 @ 17:28:15
Postat av: Sjöman

Klackar och lotslejdare = dålig kombination. Been there, done that. Men som du säger, man lär sig.

Ha en bra ledighet!

2008-05-15 @ 18:34:53
URL: http://hemmaochute.blogg.se/
Postat av: IggePopp

Internätet har varit borta ett tag men nu är det igång http://iggepopp.blogg.se/

Ha de'

2008-05-15 @ 21:37:15
Postat av: Rebecca

Sjöman: Tack tack:) Hade jag vetat när vi åkte att vi skulle ut på redden mitt i natten till båten så hade jag nog valt skor på ett annat sätt men men.



Igge: Kikat in hos dej och kommneterat och även spridit den vidare...

2008-05-16 @ 11:04:54
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0