Bilder från Southampton/hotellet


Hotellrummet, jättemysigt men ett problem... Det var så tyst att jag hade jättesvårt
att sova. Förhoppningsvis kommer man snabbt över det.


Jeff:s alldeles egen affär... Varför har vi inte fått veta om den innan?


I Southampton


Utanför hotellet


Min frukostbricka, så skönt att bara få brickan färdig till rummet imorse. Inte riktigt vad
jag brukar äta men man får göra det bästa av det man kunde välja på. Varm choklad,
apelsinjuice, rostat bröd med jordgubbssylt, melon och grapefrukt.

Kommentarer
Postat av: Cheng Igge

Vilken fint bäddad säng du har, så upplever jag vardagen ombord när du pysslar om markservicen.

Visserligen får vi inte frukostbricka men väl kommer vi alltid till ett fint dukat frukostbord med bestick och servetter.

Hoppas att du fick njuta riktigt.

Jeffrey´s egen butik, jag skall giva honom på moppo för att inget sagt om sin butik.

2008-05-17 @ 11:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0