Brass

Så här mycket (lite) är klockan hos oss just nu...

kl21.30

Men vi ska brassa inatt, denna gången framåt, eftersom vi går från engelsk till svensk tid kan man säga.

Alltså stjäls en timma från oss inatt...

Så den är redan halv elva om man ser brassad tid. Jobbigt värre känner jag eftersom jag inte är så trött än, min kropp är ju inställd på engelsk tid.

Ska inte gnälla för mycket, det är lindrigt med en timmas brass som vi har här nu. Mycket, mycket värre om man har varit i USA och ska upp till Europa och tappar 1 timmas sömn varannan natt, i två veckor. Då krävs det diciplin för att gå och lägga sig i tid.


Kanske kan jag somna snart trots att min tid bara är strax innan 22,
ska göra ett försök. för jag behöver det.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0