Godmorgon

Morgon, eller känns snarare som det snart är lunch för min del som vart uppe sen tre imorse. Kommit på nu, eller egentligen så visste jag nog men jag är en morgonmänniska. Den tiden på dagen jag får mest gjort är efter frukost, idag har jag i och för sig ätit frukost två gånger, alltså kommer det bli sjukt mycket gjort.

Ser land på vår ena sida så kanske är vi framme snart, inte hört någon ungefärlig tid. Som vanligt får vi vänta och se, inte fått veta nåt mer om jag får åka hem men kapten sitter och äter frukost och lär ju kolla mailen här om en stund.

Kanonfint väder ser det ut att bli ytterligare en dag, hoppas att hinna vara ute en stund på eftermiddan. Om jag får säga det sjäv så är jag redan rätt brun men det är en ständig kamp för att bli ännu brunare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0