Krångel

Fortfarande kvar i Rotterdam, vi skulle ha gått vid midnatt igår men sen blev det flyttat till sex imorse men då hade vi inte ens fått börja lasta sista partiet. Nu ska allt vara klart förutom papper och slopen som de håller på att köra över till en pråm. Kanske kommer vi iväg innan midnatt idag istället.

Är jättetrött, sådär smart med det kaffet jag drack innan vi åkte hem igår, somnade kanske ett inatt. Men man lär sig av sina misstag. Dessutom är det bra att jag är trött så jag somnar tidigt idag för jag ska dra mig upp vid tre inatt och jobba lite medans folk sover och det är lugnt. Känns lagom lockande men det måste göras och det här är smidigast tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0