Stress

Vart en stressig förmiddag utan anledning egentligen. Gjort det jag brukar plus bakat tårta och det var tårtan som ställde till det. Tog längre tid än jag räknat med och allt blev kaos till lunchen och efter lunchen och ja. Sen stopp.

Ledig sedan och en chans att stressa ner, dock inte läge att lägga sig i soffan bara. Då finns det ännu mer saker att stressa upp sig över, som tex att jag inte tränat som jag tänkt. Så det blev alltså gymmet. Roddmaskinen och en timma på löpbandet. Verkligen det bästa om man vill reda ut tankarna. Nu är jag mer eller mindre i balans igen och ska ta tag i lite jobb. Skrivit ner allt som måste göras för att inte behöva stressa upp mig över att om utifall att jag glömt nåt. Oftast så gör jag inte det men så kommer det ett par dagar när jag gör andra saker också utöver det som alltid görs och tappar rutiner osv.


Kommentarer
Postat av: Cheng Igge

Stress är inte bra.

Jag känner av "Tant Rebeccas sagostund" har slutat och jag har fått tillbaka min insomnia.

Men det uppvägs av att du tömmer papperskorgar och bäddar, håller rent och snyggt i vår närmiljö.

2008-05-08 @ 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0