Till kaj i Belfast



Otroligt få tillfällen det finns chans att ta kort på båten och hamnen där vi ligger, reglerna är sjukt strika med kameror och mobiler som inte får förekomma utomhus då de kan bilda gnistor och en massa sånt, tjafs kan tyckas ibland, jag kan inte svara för om det kanske är befogat.

I Belfast för en månad sen fick vi en av dessa sällsynta chanser, såklart hade jag bara mobilen med mej där man inte kan zooma. Eleven Jocke tog den här bilden och skickade över tll mig förut, tack!

Kommentarer
Postat av: Cheng Igge

Du får visst ha kamera på däck, men inte blixt. Det går utmärkt att ta bilder med en gammal hederlig systemkamera modell Minolta SRT. Det tar bara lite längre tid att framkalla bilderna.

Tyvärr sa min Minolta upp kontrakten när halva rullen var tagen så jag får ta till lite gamla bilder och klistra in i mitt album. Det duger gott för att förtydliga textens innehåll

2008-05-30 @ 19:33:31
URL: http://iggepopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0