Onsdag

Hittade ut en timma solen idag med, tänkte jag skulle få lugn och ro så jag gick längst fram på backen. Maskin är ju tyst efter som vi ligger ankrade men fläktarna låten en del och matroserna går dagman nu och jobbar på poopen alltihopa mer eller mindre. Men som det blåste, en timma stod jag ut, sen höll jag på att bli galen och frös när solen gick i moln och gick in, kanske lika bra för solen tar ändå.

Eftermiddagen bjuder på ett antal övningar men brandövning som huvudsak tror jag.

Ikväll blir det att börja packa lite och städa hytten. Våra avlösare kommer ut med båt imorgon eftermiddag och vi hinner säga hej och hej då ungefär och sedan åka iland med samma båt. Därför får jag nog anstränga mig lite och skriva en avlösning också ikväll, annars brukar vi ta det muntligt och bara skriva det vikitgaste vi gjort i en pärm.

Internet har fått spel igen och försvinner mest hela tiden, tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Victoria

kommer du hem imorrn eller på fredag?

2008-05-14 @ 18:01:39
Postat av: Rebecca

Jag kommer hem på fredag, vi får på hotell imorgon, hörde nåt om Southampton men vet inte, sen flyga runt 11 på fredag fm och landar 14.50.

2008-05-14 @ 19:17:08
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/
Postat av: IggePopp

NEJ, du får inte bara åka så där. Tänk på kaoset som kommer att uppstå i min hytt. Fram till vecka 24 skall jag få leva i detta kaos.

Hur som så önskar jag dig en trevlig vederlagsledighet och hoppas du får sol på näsan i en lugnare miljö där mina maskiner och fläktar inte stör dig.

2008-05-14 @ 19:45:33
Postat av: Linda

Ha en underbar ledighet!

2008-05-14 @ 20:07:05
URL: http://lindabjorling.webblogg.se/
Postat av: Martin

Jamen, istället för att gå upp till Rebeccas hytt och säga hejdå.



Så... klickar jag in här och säger. Hejdå. Ha det så kul hemma så ses vi nästa gång ombord.



Second Life, mmm... We all have a second life here.

2008-05-14 @ 21:01:27
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0