Höstpromenad

Behövde få göra av med lite energi och då fick det bli en promenad strax före lunch. Riktigt härligt höstväder nu tycker jag faktiskt. Lagom kallt och strålande sol. Det enda som störde mig var väl trottoarer och cyklebanor i skuggan som var så hala.. Rätt jobbigt och nästan pinsamt att det inte gick att gå normalt på vissa ställen.


Nån som känner igen vart jag gick trots att jag inte ens avslöjat vilken stad jag är i..? Ni som vet vart jag är får inte fuska..

Känner mig lite duktig också eftersom jag varit och pratat med dem på Nautilus eftersom jag känner jag vill börja träna lite igen, var inne på mest simma först men de får bli gymkort också. Man får ju träna på alla deras gym överallt så det är ju bra. Får se när jag lyckas ta tag i mig själv och gå och provträna bara haha.

Ikväll så blir det skridskoåkning, fråga mig inte var vi fick den idén från men det ska bli kul. Inte åkt på två år eller så. Åker gärna och är väl inte alltför dålig men ramlar gör jag ändå haha.

Kommentarer
Postat av: Aurvandil

Nu har det gått flera dagar utan att någon gissat så då MÅSTE du stilla nyfikenheten.

Kan det vara i England?

Postat av: Rebecca

Nej det är i Sverige..

2008-11-07 @ 10:03:37
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/
Postat av: ???

Kan det vara en stad i Västmanland som börjar och slutar på A

2008-11-07 @ 22:00:02
Postat av: Aurvandil

Nu får du avslöja namnet bakom bilden.

Jag är mycket nyfiken!

Snälla, snälla håll mig inte längre på sträckbänken.

Postat av: Rebecca

Arboga var det..

2008-11-10 @ 15:02:34
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0