Internet är tillbaka!

Om jag är glad, ja, om alla andra är glada, ja det tror jag verkligen. Visst har det inte gått nån nöd på mig än men jag fick ju som sagt låna igår. Det som hade känts jobbigt om vi hade fått gå utan att de blev lagat är ju att de finns ingen telefon heller då. Mobilräkningen hade blivit tokhög.

Provianten kom innan lunch idag, alltså inget nattjobb eller så, inte för mig men de andra hade ankomsten strax efter midnatt. Mindre kul och så verkar det som vi går ungefär samma tid inatt. Tror inte jag skrivit vart vi ska sen men det är lossning Themsen som vi rör oss mot.


Såhär ser det ut hos oss idag. Strålande sol, vindstilla och nollgradigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0