Konferensen

Hemma igen.. Och vad ska man säga mer än att konferensen var otroligt lyckad. Två väldigt intensiva men roliga och intressanta dagar. Kul och träffa en massa folk, speciellt dem på kontoret som man pratar med i telefon osv men inte hade ett ansikte till. Otroligt trevliga och gulliga:)

Vi pratade en massa massa men den del av det var såklart Maerskaffären. Men även om det inte kom fram så mycket nytt så tyckte jag trots allt att det var mycket som blev klart ändå. Små frågetecken som rätades ut och ja, det kan nog bli bra.

- En av befraktarna (eller var han kanske rent av chef där?) var där och pratade om hur vikitga våra vettingar är att bli bra för deras jobb att hitta laster och disponera båtarna på ett bra sätt.

- Marconova som är de som sköter de återkommade dorgtesterna ombord informerade om att de ska börja testa efter benzen också och det är ju bra för det är klart att främst de på däck funderar om de trots skyddsutrustning påverkas..

Tisdagskvällen hade vi först en liten femkamp (som mitt lag kom på en hedrande 3:e plats i) och sedan en trevlig middag.


Ett T skulle byggas..


En råbandsknop blev rätt krångligt med en massa folk som höll i repet..


Middag

Blev tyvärr inte så mycket bilder tagna, inte av mig i vaje fall tyvärr och tror inte det var så många andra heller som tog kort.

Jag har säkert missat att skriva en hel massa men kommer jag på nåt viktigt sen så hamnar det väl förmodligen här.

Kul kul att så många på kontoret tittar in här och läser då och då:) Det hade jag inte en aning om.

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

:) Tack snälla:)



Hoppas att du får en härlig kväll!

Postat av: Molly

tittar in för att önska dig en bra helg :) hoppas att allt är bra med dig!:)

take care! kram

2008-11-14 @ 08:17:30
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0