Shoppingmotion

Jag har skrivit det förut och skriver det igen.. Shopping är rikitgt bra motion, i alla fall för mig. Igår gick jag drygt 28000 steg, omräknat i sträcka blir det för mig smått otroliga 2,2 mil. Då gick vi till Lakeside först, ca 40 min promenad och sedan shoppade vi ett par timmar. Senare så var det ju hela teaterhistorian som blev shopping igen. Väl tillbaka på båten igen så var jag rejält sliten i ben och fötter. Minst 20000 av dessa stegen togs i stövlar, i och för sig inte så hög klack men inte de bästa skorna.


Några julstjärnor följde med oss tillbaka till båten igår. Det är ju ändå första advent imorgon.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lakeside ja, det var ett tag sedan... Än idag står ett av mina köp därifrån framme: en urcool buddha som väger typ 10 kg. Den följde mig på böljorna de blå till dess det var time att gå iland.

2008-11-29 @ 18:34:55
URL: http://lindabjorling.webblogg.se/
Postat av: Aurvandil

Motion ja!

Nu har vi fått igång vårat gymnasium igen. Det tog tid att reparera efter förra ovädret.

Vi är nu ute i Atlanten och fanken det rullar här också. Vädret är grått och blåsigt, vågorna kluckar inte precis. Vi har tappat ett par knop på farten och maskin går för fullt därnere, hela 98%.

Funderar på att sätta ut årorna också.

Jag åker hem i slutet på januari så det blir en långtörn för mig.

God första advent på dig.

Postat av: Alina

Hoppas du haft en trevlig kväll! :)

2008-11-30 @ 00:06:21
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0