Var väl inte ...

Var väl inte världens muntraste inlägg imorse. Men så är det ibland, alla dagar är inte allt lätt även om man skulle vilja det. imorse tog det emot. Vädret gjorde väldigt mycket också. Det känns så där när en dag börjar med dåligt väder.

Men jag känner att jag på nåt sätt ändå lyckades vända det till en bra dag och det är alltid positivt när man lyckas med det. Några ord med nån hemma kan rädda ens dag.


Okej, det är inte sol här idag men det är soliga dagar man får komma ihåg och längta efter

Vårat Wii är redan jättepoppis. Jag har spelat nästan två timmar på em som ren träning och det är kanonbra. Helt slut haha. Men det är kul så man tänker inte på de flesta sakerna som träning. Det är bra för gårdagens träning i gymmet var väldigt oinspirerad.


Kommentarer
Postat av: En som också har Wii

Så du lyckades övertala dom att köpa ett Wii.

2008-11-25 @ 21:56:38
Postat av: Petra

Grattis! Du har vunnit ett paket te i min tävling. Mejla mig ditt namn och din adress till [email protected] så kommer vinsten med posten!

2008-11-26 @ 10:09:20
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Rebecca

En som också har Wii: Nej jag kan inte påstå att det var minsta min förtjänst att Wii kom ombord. Jag fick höra samma dag jag kom ombord att det fanns på önskelistan att det skulle köpas så dan efter drog kapten iväg till Torp och fixade det:)

2008-11-26 @ 18:45:02
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0