Lördag


Vindkraftverken kan driva en till vansinne.. Man tror det är nån som springer
utanför ventilen men det är bara de som snurrar..

Vi har haft en okej dag här i Rotterdam, full fart och en massa folk springades ombord. Roligast var helt klart de två killarna på lunchen. De hade nåt med provtagningen på lasten att göra tror jag och det drog ut på tiden så de åt lunch ombord. I alla fall så åt de efter alla andra och jag gick och plockade i mässen och de var sega och jag började duka för middan och vika servetter. Det tyckte en av dem var så roligt och att jag skulle lära honom. Till slut så lyckades jag bli av med dem men då var klockan nästan ett och jag skulle sluta. Så jag fick jobba över lite men de var lugnt.

En liten hemlis.. Vi har börjat så smått att diskutera avmönstringen.. Och det känns väldigt bra.

Vi ska tillbaka till Ryssland igen när vi är klara här.. Inte Kaliningrad utan ett annat ställe strax innan. Kommer inte ihåg vad det hette/hur det stavas men jag skriver det sen.. Sen idag på eftermiddan så fick jag veta lossningshamnen.. Antwerpen, såklart. Men, så mycket kan jag avslöja. Då har jag mönstrat av. Tyvärr men jag vill hellre åka hem. Så viktigt är det inte att få shoppa där, inte alls.

Kommentarer
Postat av: Vicki

Oj, har aldrig tänkt på att vindkraftverken kan låta mycket.

2008-10-21 @ 21:26:36
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0