Måndag

Vi fick en lagom kaosfrukost.. Tror vi hade 6 personer extra ombord. En avlösare och så lots, lotslärling 2 rorsmän och nån mer.. Blev snurrig men redde ut sig.

Kielkanalen är precis avklarad för jag vet inte vilken gång i ordningen denna törnen. Jo klart att jag vet.. 5:e gången. Sista gången för mig, i alla fall som jag åker hela.



Var ute och kollade lite i slussen. Vart fint väder hela dagen men nu börjar det bli kallare igen. Känns verkligen att det är höst. Tänkte bara gå ett varv så jag hade ingen tröja men så slutade det med att vi stod och snackade så jag sprang in och hämtade en jacka i lastkontrollen. Överstyrman hade två så han får gilla läget. Dock 3 storlekar förstor.. Hmm får göra nåt åt det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0