Rekord..

Okej, jag har varit ombord i 4 veckor och 2 dagar. Det är rekord på två sätt.. För det första är det shoppingstopprekord.. Haha bra av mig att inte shoppat på så länge. Har lite rykte om mig ombord att springa iland och shoppa en del. Inte så det stör mig att folk skojar om det, man kan ju har värre rykten.. Anledningen är att jag ínte har varit iland överhuvudtaget.. Blivit så för att Ryssland är ju ingen höjdare och de andra hamnarna Tees och Rotterdam har inte tilltalat så mycket.

Dryg 4 veckor är inte mycket alls att vara ombord men för mig är det rätt mycket utan att ens ha vart iland någonstans. 12 veckor är mitt rekord på hur lång sammanlagd tid jag vart ombord men då med ett antal landgångar på olika ställen.

Har dock förvånande nog inte känt nåt behov av att få gå iland den här gången.. Shoppingabstinensen har inte slagit till på allvar än haha.


Kommentarer
Postat av: victoria

haha nån gång måste ju shoppingsuget ta slut ;) när kommer du hem? saknar ju dig :)

2008-10-19 @ 22:19:04
Postat av: Rebecca

Haha frågan är om det gör det..:) Kommer förhoppningvis hem på fredag:) Får se bara hur vi åker hem..

2008-10-20 @ 13:41:58
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0