Tisdag

Provianten kom vid lunchen idag, kalas:) Men en sak.. Mjölken.. Den kom i typ plastpåsar, typ såna som finns för tvälpåfyllning.. Inte så lämpligt kanske. Ska klura lite här efter fikat vad som ska göras åt det.



Tiden vid lunchen gick lite sakta när vi väntade på att de sista skulle komma in så jag boxades lite med andremasken.. Hmm eller kickboxades kanske det blev. Problemet var bara ett par relativit tajta jeans och han som fick ta i min fot och lyfte.. Såklart jag inte kunde stå på benen då inte. Ajaj så låg jag på golvet i mässen och matrosen som satt och åt skrattade så jag vet inte vad när jag reste mig upp. Inte speciellt skadad dock. Nästa gång ska jag ha mjukisbyxor på mej och då får andren passa sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0