Onsdag



Dimman som var imorse när jag drog bort mina gardiner lättade till slut men det såg inte så bra ut ett tag. Nästan helt klart igen när vi gick vid fikat på fm. Innan det så fick vi besök av myndigheterna, två från tullen och två från immigration. Lagom dryga, immigration skulle ha facekontroll, dvs alla får gå och visa sig och så står de där och kollar på passet, kollar på mig, kollar på passet, kollar på mig, kollar passet och säger ok, du kan gå igen.

Tullen gjorde en runda in till kocken.. De vill bara ha saker, rakt till kaffet gick de och jämförde mot sin lista hur mycket vi hade. Och så ville de förstås ha kaffe.. Det enklaste är att ge dem det de vill ha så länge det är rimligt. De blev tokglada när de fick två paket gevalia bryggkaffe var..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0