Bastu och vad mer..

Kom från bastun för en stund sen. Riktigt skoj och sitta där en stund och snacka skit. Smet innan de andra för att hinna upp och ringa en stund men såklart funkar inte telefonen. Lite småsurt sådär. Får se vad som är på gång annars, tror att vi kanske ska spela kort eller spel. Hur som helst är jag hungrig så det får bli en sväng ner och ta te och frukt, eller ja finns typ bara äpplen.

Tanken var en riktigt tidig kväll eftersom det inte blev så mycket sömn natten som var men inte då. Provianten som vi trodde skulle komma på fm ska komma precis innan avgång vilket nog blir runt midnatt = jobb. Känns ju som fin tajming.

Vi ska gå till Tees i England för att lasta, lossningshamnen vet inte om den är 100% klar så den avslöjar jag inte nu men om det blir det som det pratas om så är det en stad/ hamn jag aldrig varit i. Faktiskt ett helt nytt land för mig.

Nu ska jag slänga telefonen i väggen ett par ggr och sen dra ner min hyttgranne till mässen för jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0