Dimma

Varit en massa strul under natten och just nu ligger vi faktiskt till kaj.. Utanför slussen från kanalen.

Anledningen är att vi skulle få ombord lite saker som inte hanns med i slussen. Det är klart för ett bra tag sen men nu är det sån dimma att vi nte får gå vidare. Eftersom en del jobbat så mycket inatt så kommer vi ligga här 6 timmar för att de ska få sin vila som de ska.

Jag har fått sova men vaknade av nån konstig anledning precis 5.20 igen.. Lite förvånad när jag inte hörde ljudet från maskin men men, fanns säkert en förklaring tänkte jag.


Ja, kajen är egentligen inte för oss men det går och knyta fast båten..Det vi behöver.


Kommentarer
Postat av: Aurvandil

Det är inte ofta det strular i kanalen men vem tackar inte nej till lite extra vila. Det var riktig tjocka ni hade så jag förstår att det blev stopp och belägg.

Jag följer er så fota på.

2008-09-26 @ 09:16:21
Postat av: emelie

jaha okej! :)

haha de är inte illa ;)



men usch för dimma ute på vatten :S

2008-09-26 @ 19:23:27
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0