Hotell Amsterdam

Kom inte längre än så, inte idag i alla fall. Mitt rum är jättefint och internet är fritt och funkar bra och det är snart dags och sova hur som helst, så det gör inte så mycket. Vet inte mer om morgondagen än att vi ska äta frukost 8. Sen får vi väl se om båten kan behaga komma in till kaj eller vad säger ni ombord, har ni det mysigt där ute?

Flyget gick helt utan problem, vi landade 20 (!) min innan vi skulle och hade till och med fått bagaget den tid vi skulle ha landat, när händer sånt liksom?

Nää sovdags för mig så gonatt och så håller jag tummarna för att jag är ombord nästa gång jag skriver.

Kommentarer
Postat av: Vicky

^^ Ska bli kul att läsa om din vistelse ombord.



Kalle har allt pratat en del också :) Var på Transpaper i sommras, det fungerade och var väl roligare på fritiden då det var mer fritt än på en tanker. ;) Fick spelat basket, sovit utomhus m.m. Annars saknade jag den goa besättningen som fanns ombord på Bro Anton. :)

2008-09-19 @ 12:28:30
URL: http://vickypalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0