Till ankars igen


Tagen i somras, idag är det lite dis men rätt varmt ute

Vi tog oss under natten ner till ankarplatsen St Brides Bay utanför Pembroke/Milford Haven. Här ligger vi nu och gungar lite lagom och bara väntar.

Jag har lämnat in önskemål om att jag gärna mönstrar av med helikopter men får ingen riktigt respons på det. Undra varför.. Det är min dröm ju, jag tycker det verkar så himla häftigt. Ett par gånger har vi haft lotsar som kommit/lämnat med helikopter och de som flyger dem är så grymt duktiga.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Får väl säga välkommen hem igen,även om det är i förskott ;)Dock svårt att veta vem av er två som ser fram emot det mest.Eller tre kanske med S.

2009-04-01 @ 21:12:06
Postat av: Rebecca

Jonas: Hahahaha där har du prickat precis rätt. Hmm jag tror att det är lika eller att de där hemma leder något. Jag är mer van.

2009-04-02 @ 20:56:01
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0