Litet livstecken från mig:)

Ser att ni är rätt många trogna som tittar in här fortfarande trots den bloggtorka som råder. Anledningen är väl att jag startade bloggen för att skriva om jobbet/när jag var där och nu jobbar jag ju inte. Jag vet inte om jag var tydlig förut men det ligger ju till så att jag är tjänstledig för studier. Fram till jul till att börja med. Sen är planen att det ska bli ytterligare 3 år men det hänger ju på intagningar och så och där jag vill in är det hööööga betyg. Men det ska gå, jag ska in:)

Började skolan på allvar igår och det kommer bli fullt upp i höst men det ska bli roligt. Om jag saknar sjön, njae, inte alls än så länge. Eller jo det beror ju på hur man menar, livet att vara borta nej, men såklart mina goa kollegor. Hade ju varit konstigt annars. Ska jag vara ärlig så var det väl det som drog hem mig, att få lite ordning hemma, sjölivet är inget för mig i längden men att det blir nån mer törn kan mycket väl tänka mig. Det är ju mysigt på sitt sitt sätt att vara ute med.


Kommentarer
Postat av: Linda Björling

Jippi, ett livstecken! Hoppas du har det bra, lycka till med studierna!

2009-08-29 @ 01:51:29
URL: http://lindabjorling.webblogg.se/
Postat av: tessan

hoppas allt är bra med dig och dina båtresor :) saknar dig

2009-09-06 @ 09:34:10
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0