Solen behåller vi..



Solsken och härligt väder idag med. Frågan är bara vart dyningarna som dyker upp lite då och då kommer ifrån.. Men det är inte värre än att man kan göra det man vill även om träningen nu på em blev ett snäpp lugnare än i lördags. Blir lite extra uppför eller nedförsbacke på löpbandet väldigt snabbt när det rör sig lite.

Brass inatt och jag fattar inte hur jag kunde få det till att det blir en timma extra att sova först. Snurrigt värre men vi tar alltså bort en timma inatt och imorgon går vi på svensk tid igen:) Holland har ju samma tid som Sverige och sen är det ju varvet så det var ju inte mycket att fundera på.

Kommentarer
Postat av: syster

värsta härliga vädret!! här är de ju bara en massa snö :(

2009-02-23 @ 15:50:21
Postat av: pappa

Syster ska vara nöjd och glad, när man har Februarilov ska det vara mycket snö och kallt, eller har jag helt fel?

2009-02-23 @ 17:44:51
Postat av: Rebecca

Pappa och syster: Haha ja precis, när det är sportlov så är det för att kunna vara ute i snön ju.. Men jag förstår att solen lockar med. Men det kommer.. Typ när jag kommer hem kanske;)

2009-02-23 @ 19:13:47
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0