Bilder

Såklart en förkylning skulle komma som ett brev på posten efter dagar hemma. Vet inte om det beror på miljöbytet eller om jag dragit på mig det ombord men det väntar med att bryta ut. Skulle ju vara kul att veta faktiskt..

Rätt lindrigt kom jag dock undan den här gången, lite halsont och förkyld men det är redan på bättringsvägen efter två dagar,

Funderar på en sväng till gymmet senare. Dock ingen direkt träning. Så frisk är jag inte men simma en stund och komma ut och få lite frisk luft blir jag inte sämre av. Kan ju dock vara så att det är nu alla människor ska börja sitt nya liv med träning osv efter helgena. Så vi lär ju inte bli ensamma.


Lovade bilder förut..






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du har haft det bra under alla resor (= Är inte dugg alls avundsjuk på dig :P

Jag är också förskyld... :(



det är många här i Avesta som är det också.

2009-01-12 @ 15:15:24
URL: http://tessan2008.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0