Till ankars - igen

Gårdagen bloggtorka berodde på internet, som var totaldött.. Trist men de händer då och då här. Det har varit ovanligt pålitligt den här törnen, när det efter ett par dagar när det kom igång igen efter den riktiga kraschen på en månad när jag var hemma.

Vi har hamnat till ankars igen, den här gången är det inte riktigt bra.. Jag skulle ha mönstrat av igår.. Nu har vi ingen last, så vi kan inte göra så mycket mer än att vänta. I första hand på att det ska bli måndag. Visst kan det hända nåt innan men det känns rätt otroligt.

Börjar känna att jag vill hem nu, verkligen. Går mest och väntar på att få åka hem. Sugen på att börja packa men tillåter mig inte det, inte riktigt än.


Vår ankarplats utanför Amsterdam, det ligger sanslöst mycket båtar här.. Styrman räkna det till minst 40 båtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0