Solen blev åska här hemma

I en hel vecka fick jag njuta av fint sommarväder här hemma innan dagens åsk- och regnväder dök upp. Fast det är rätt skönt att kunna vara inne med gott samvete. Men vi hoppas såklart att solen kommer fram snabbt igen för jag vill sola och bada nuuuu.
Försöker bli av med min envisa förkylning som alltid förföljer mig veckan efter avmönstring. Det går sådär men blir väl bra nån gång.

Tack för alla snälla/gulliga kommentarer jag fått efter att jag berättade att jag ska gå iland:) På ett sätt så tycker jag det är lika tråkigt som ni att sluta med bloggen sen men jag ser ingen direkt lösning, någon som har förslag? Kan ju inte bara hitta på saker och visst finns det små händelser att skriva om som säkert kommer upp under sommaren här men sen...


Gävle skärgård

Kommentarer
Postat av: sofia

va kul! hör av mig när det är dags. ;) jag har alla liza marklunds och camilla läckbergsom du är sugen.

2009-07-07 @ 20:51:52
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0