Antwerpen


Det finns en del rätt snygga hus till skillnad från typ England


Glass är gott:)

Fick med mig eleven som sällskap och vi blev avsläppta mitt i stan den här gången, alltså skippade vi att var kulturella eller vad man vill se det som att kolla på katedraler och hit och dit. Shopping och springa i affärer roade vi oss med men så värst mycket lyckades jag inte handla. Lite choklad såklart och lite småsaker men inte några kläder inget smink, inget sånt. Hmm undra om jag är sjuk eller om jag kanske bara blivit lite klokare och inser att jag redan har tillräckligt just för tillfället.

Ganska mycket folk ute på stan men det är ju lördag och det verkade var nåt/några jippon för jag så clowner bland annat.

Ombord igen så har vi fått i oss lite middag, oxfile med potatisgratäng och jordgubbar. Nu laddar maskin för bukring vid 21 och så avgång runt 23. Tillbaka till Amsterdam är det som gäller.

Kommentarer
Postat av: Haddock

Hej, Rebecca! Nostalgin ger mig ståpäls när du skriver om Antwerpen. Oj, va roligt jag har haft i den stan! Fin blogg, fortsätt så!

2009-06-06 @ 20:30:12
URL: http://ole-bloggboken.blogspot.com/
Postat av: Sandra drömkaka

Du måste absolut testa baka dem, cupcakesen jag bakade idag som sagt 10-poängare rakt igenom :) !

Du får ta & hämta formarna & sätta igång, du kommer inte ångra det en sekund särkilt då de är ätklara, mums! :)

2009-06-06 @ 23:38:07
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Aurvandil

Tackar för svaret!

Jag är lite avundsjuk på dina fina bilder.

Undrar om jag skall byta kamera eller lära mig?

Jag kan inte få till någon fin solnedgång här.

Solen går alltid ned i moln var kväll.

Sen måste jag värma upp kameran innan jag går ut på däck, så jag inte får imma på linsen.

Det är stor differans mellan ute och inne temparna.

För att inte tala om maskinrummet.

Det jag saknar mest här är att det inte kommer någon glad mässjänta ned till kontrollrummet med tilltugg till kaffet.

Det saknar jag!



Ha det bra och lev väl.

Hälsa killen.

Postat av: Rebecca

Aurvandil: Jag tror inte det är något fel på din kamera. Inte var det väl i alla fall det när jag fick låna den när vi fiskade på poopen när du var här.. Tror det är solnedgångarna det är fel på.. Trist det där med dimman, så kan de bli här med men oftast är det lite lagom temperaturskillnader bara.

Det är nåt fel på länken till din blogg, försökt både igår och idag gå den vägen men det går inte. Som tur är så har jag den ligger i favoriter men de kan ju vara bra för dig att veta:)

2009-06-07 @ 10:02:56
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/
Postat av: Leila bakar...

vilken mysig blogg! fina bilder... tack för besöket hos mig. =)

2009-06-07 @ 19:37:06
URL: http://leilabakar.blogg.se/
Postat av: Vickan

Antwerpen! Den staden saknar man allt lite nu, var ju inte igår precis.

2009-06-08 @ 21:08:45
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0