Lördag

Mycket trevlig kväll igår var det, god mat och roligt sällskap. Men jag var trött så det blev en tidig kväll. Undrar om det börjar komma efter en nu, att man skulle behöva en liten sovmorgon.. Fast jag var pigg imorse, kors i taket haha.

Solen visade sig igen imorse eller ja hela förmiddan egentligen. Nu har molnen tagit över men inget reg vad jag vet ännu.

Roat mig och gjort av med lite energi på träning. Igår varken hann eller orkade jag träna. Var ju lite smått kaos med allt inför kvällen plus alla övningar ändå.

Jag vet verkligen inte varför det inte går att ladda bilder.. Tycker det är väldigt tråkigt utan och så har jag massor. Men Martin har samma problem så det är väl nåt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0