Måndag morgon

Godmorgon måste jag väl säga även om jag varit vaken över två timmar redan. Men fram till nio så tycker jag det är morgon.

Kommer att få lov och bli en effektiv dag för mig idag, massor och pyssla med för ikväll/inatt så skickar vi ju iland ett par herrar.

Kanonväder här hos oss idag med. Vart ute med lite saker och det är redan jätteskönt i luften. Sommar måste det ju vara nu. Var väldigt skönt att få riva bort blad i våra kalendrar tidigare.. Dels så känns det bra att det är juni nu och så är det ju skönt att det är den månaden jag ska mönstra av i. Drygt 3 veckor sen ska jag mönstra av och ha riktigt lång ledig sommarsemester. Första gången på sätt och vis..


Till er från södra som läser.. Såg att ni slog Skiljebo, eller ja, vann båda matcherna i helgen. Bra jobbat:)


Kommentarer
Postat av: KåPe

Jodå Becca, bägge lagen vann och ditt förra lag SSK fick åka hem med sin första förlust,skönt hahaha. Tyvärr fick vi vår målvakt Sofia illa skadad då hon blev på sprungen och fick ett knä i ansiktet. Det ryktas om tand och käkskador, blev ambulans till Vås. Hade bra så ses vi om några veckor // KåPe

2009-06-01 @ 18:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0