Maskin ser till att jag kan blogga...

Vet ni, min datasladd har vart hos maskin och blivit lagad. Bästa andremaskinisten fixade den på eftermiddagsfikat idag när den höll på att ge upp helt. Helt sjukt men jag och såna här sladdar går inte ihop. Jag har skrivit det förut, min gamla datasladd dog ju strax före jul men gick att akutlaga och så fick jag en ny en vecka senare eller så. Gör ju inget speciellt med dem, de bara går sönder..

Jätteskönt att springa ute och göra av med dagens sista energi. Joggade på kobryggan fram på backen och så tillbaka och runt bygget till poopen och så börja om igen. Lite motvind på väg fram men längst fram, det var där man skulle ha stannat kvar. Så fint att stå där som i titanic, ja förutom att kliva upp på räcket eftersom det ser lite annorlunda ut här. Alldeles vindstilla var det där och så snudd på spegelblankt vatten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0