Min önskelista till Gävle

Nu när vi kommer iväg från Riga efter lunch så ska vi ju gå till Gävle. Där har ett antal personer anmält sitt intresse för att komma och hälsa på. Såklart dem får, jättekul tycker vi:) Men man måste ju få skicka en önskelista med saker man vill ha när man inte har varit i Sverige på över en månad (eller ja, en månad imorgon).

Min önskelista:
Datasladd
Lösgodis
Tidningar
V6 tuggummi
Svenska flaggtandpetade eller liknade
Björkris

Inte så farlig, eller hur? Det bästa är att jag redan delat ut vem som ska ta med allt och fått okej redan, kalasbra:) Det mest kritiska var väl datasladden men den är redan ordnad.

Sen tänkte jag att som tack så kan de ju få ta med en del av mina grejer hem också. Så slipper min väska bli så tung (eller så att jag överhuvudtaget får med alla saker hem haha).

Detta är för övrigt inlägg nr 500 i bloggen:) Kul tycker jag och vill säga tack till alla som läser och kommenterar då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0