Nästan framme

Nästan framme nu och då vill vårt internet vara med igen:) Varit upprörda känslor hos dem som behöver det för en del av jobbet här ombord men nu lär det ju har gått över. Håller precis på och förtöjer och här i Riga så är det moln idag. Solen har gått och gömt sig och matroserna klagade lite på tiofikat över att de fått ett par regndroppar på sig. Stackarna..

Jag fuskade med träningen igår men har precis tagit igen det idag, eller ja fuskade. Jag kände mer efter och då blev det vila. Söndag som det var och det är en dryg vecka kvar ombord att orka.

Ni som fundera på att komma och hälsa på i Gävle.. Jag behöver namn och personnummer senast imorgon bitti och ni behöver leg med er dit. Och hellre att vi sätter upp nåt namn för mycket, det gör inget om ni inte kan säga 100% nu.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag skickar ett mail i kväll, det blir jag, Morfar, Mormor och Gunnar

2009-06-15 @ 15:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0