På väg mot Harwich

Till slut kom vi iväg, såklart blev det mitt i lunchen men det sköttes himla smidigt ändå. Skönt att vi rör på oss igen, kände att när det drog ut på tiden blev det lite segt i Amsterdam. Tydligen så ska vi ankra strax innan midnatt och sen gå in imorgon förmiddag. Låter ju bra men vi får se om det håller.

Precis pratat lite i telefon med min bästa älskling (låter som jag har flera men så är inte fallet - den jag har är bara bäst och därför blir det så haha). Funkade helt okej att prata idag som tur var, nu är ju mobiltäckningen noll så man kan ju inte ens ringa och säga hej på den.

Tror att jag kommit på varför jag haft så svårt att somna.. Jag brukar alltid ta med mig en kopp grönt te upp när jag slutar jobba runt 18 när jag slutar jobba. Den här törnen har det dessutom rätt ofta blivit att jag och ibland nån mer hämtat en till kopp runt 21.. Det tror jag är problemet. Grönt te är ju lite som kaffe (uppiggande) och när jag tänker efter så tror jag mig vara rätt känslig för sånt på kvällarna. Så nu ska jag testa att skippa den andra koppen så är problemet förhoppningsvis borta.

Kommentarer
Postat av: Ia

Jag googlade faktiskt lite på detta med grönt te för jag dricker ofta det på kvällen men blir snarare trött av det....lösningen på det kan Du hitta här...http://www.teokaffe.se/greentea.htm



Låt det dra länge ;)



Här i Västerås regnar det idag och verkar så göra hela dagen!! Du har helt rätt när Du tror att Kajsa och Lisa är våra katter :P



Ha det gott!!

2009-06-10 @ 09:04:57
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Helena

Åhh vad glad jag blir att du gillar min blogg :) ! Tack så mycket. Din är också väldigt fin!

Kul att du ska börja läsa till dietist, det är verkligen en utbildning som jag kan rekommendera! Till höstan börjar jag läsa psykologi, ska bli jättekul! :)

2009-06-10 @ 10:20:47
URL: http://matresan.blogg.se/
Postat av: Peter ( Rebeccas kille)

Internet dog på båten när de kom fram till Harwich. Troligtvis för att de ligger på fel kurs. Men internet lever sitt eget liv och kan ju hoppa igång när som helst:) Annars förhoppningsvis imorgon när de går från kaj.

2009-06-10 @ 18:28:45
Postat av: Jonas

Rebecca,han är en best möjligtvis.Tur att jag har dig som håller pli på honom ;)

2009-06-10 @ 22:34:28
Postat av: Rebecca

Jonas: Haha mm jag har verkligen full koll på honom härifrån båten.. Det är ordning på honom, du kan vara lugn men åk gärna och titta till honom och kissen:)

2009-06-11 @ 20:03:35
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0