Sol och värme:)

Solen och värmen har hittat tillbaka till oss nu efter ett par lite grå dagar sen vi gick från Gävle. Tror att jag ska skolka från träningen (läs träna ikväll istället) och lata mig på däck på eftermiddan. Känns som det är dags att börja jobba på lite solbränna. Och ja, jag har solkräm med mig:)

Lugn söndag fast ändå händer det lite. Alla matroser går dagman nu så de fyra är i alla fall igång hela dagen. Får se hur länge vi blir liggande nu, tydligen så låg det igår en båt som ska in innan oss här bredvid men om det fått gå in vet jag inte. Lär visa sig och än har jag inte panik för min avmönstring ska strula till sig men det kanske kommer.

Funderar starkt på att maila ett par bilder till nån hemma för vi börjar misstänka nån bugg här ombord..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du får gärna maila till mig så kan jag prova att lägga upp bilder. Här är det underbart väder,lite mulet men varmt och skönt, 27 grader just nu på väggen

2009-06-21 @ 17:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0