Trött söndag

Jag är trött, alla andra är nog ännu tröttare. Bukring igår kväll och sedan avgång nån gång efter jag till slut somnat. Midnatt kanske vi gick? Lots hela natten ut och så släppte vi av honom efter frukosten. Alla som inte måste jobba ligger väl och sover nu, får passa på innan ankomsten till Amsterdam.

Förstår inte, jag har alltid varit morgonmänniska och haft lätt för att somna på kvällen. Nu är jag inte ens trött när klockan är halv elva på kvällen.. Ändå så går jag ju upp 5.30 varje morgon så jag behöver ju sova före elva helst. Tillfälligheter kanske men jag blir ju så sjukt trött på morgonen när jag ska upp nu.

Dagens i-land/ i-båtsproblem.. Vår torktumlare är sönder. Att vi har ett relativit stort och bra torkrum är ju räddningen men vi har blivit sjukt bekväma att bara slänga in allt (nästan) i tumlaren.

Kommentarer
Postat av: Amani

SV: Gud vad snällt sagt, vad roligt att du gilla den. Du verkar ha det jätteroligt på din boattrip, det måste vara jättekul ju!

2009-06-07 @ 11:33:42
URL: http://chokladfreaks.blogg.se/
Postat av: Thomas.

Hej Rebecca,



vill bara säga att jag är "fan" av din blogg. Brukar kolla in den ett par tre gånger per vecka, i alla fall när jag vet att du har din törn. Det är alltid roligt och spännande att se vad som händer och sker på Bro Anton och var ni är någonstans. En stor anledning till att jag följer din blogg är att jag eventuellt kommer att börja studera till hösten till sjöbefäl, om jag nu kommer in, men jag hoppas.



Tack för en trevlig och bra blogg, keep up the good work....!!!



/Thomas.

2009-06-08 @ 00:06:10
Postat av: Rebecca

Thomas: Tack, vad roligt:) Jag håller tummarna för att du kommer in då.

2009-06-08 @ 07:57:32
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0