I Kielkanalen



En timma till eller så går vi här, sen är det ut i friheten och mot Amsterdam som gäller. Vädret skiftar väldigt fort. För en timma sen sol, en halvimma sen mulet och nu sol igen. Men vad jag förstått så är det sämre väder på väg.

Kapten sa nåt om att man kunde hoppa iland i slussen och handla eftersom jag jagade mörk choklad i förra veckan och det enda som fanns i slabben var nån Ritter 50% och nja. Så vi får se om jag vågar gå iland, vi skulle ligga bra till för det men tänk om båten åker utan mig haha. Tror att jag ska lura med mig nån, frågan är bara vem som inte jobbar och måste stanna ombord. Men det löser sig:)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh, älskar Kielkanalen. Alltid varmt och lugnt där :)

2009-06-03 @ 20:11:34
URL: http://michaelaontheseas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0