Vad som är på gång..

Vi borde vara klara här i Amsterdam inatt nångång och då ska vi på långresa (eller inte) till Harwich som ligger i England. Rakt över härifrån bara, 10 timmar eller nåt kanske det tar dit beroende på väder och vind. Vet inte om ni har tänkt på det men vi har inte varit i England/ Irland någonting än den här törnen. Jag har ändå varit ombord drygt 3 veckor.. Och detta är bara ett tillfälligt besök vi ska på, det blir tillbaka till underbara Holland efter det.

Jag är lite sur på telefonen här just nu. Skulle försöka ringa och lyckas slå både kod och telefonnummer men sen säger den att numret är upptaget. Ehh nej, jag vet att det inte är det. Provade både mobil och hem men nej. Då tycker jag den är mindre dryg när jag inte ens kommer ut på nätet, då slipper jag ju sitta och knappa alla dessa siffror.. Den lär ju börja funka om den vill överleva kvällen. Det är faktiskt ett under att ingen skickat den överbord så mycket som den krånglar/krånglat..


Kommentarer
Postat av: Michaela

Harwich, har varit där många gånger, men aldrig iland :)

2009-06-08 @ 21:40:12
URL: http://michaelaontheseas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0