Åka båt åka båt

Snart framme i Göteborg, eller ja. Vi går i alla fall snart in på svenskt vatten igen. Skönt.. Mobiltäckning tillbaka tack:) Men det verkar inte som vi kommer gå till kaj utan det blir att ligga till ankars först, hur länge vet jag inte men inte alltför länge tror jag.

Till middan åt vi lammkotletter med tzatziki. Så frågade en av våra rumäner om tzatzikin om det var det osv. Ja sa jag. Sen började han snacka nåt om att det var 4 huvudingredienser i den.. Vad jag vet så har man ju yoghurt, vitlök och gurka i.. Sen ev salt och peppar. Dem sa att de skulle var dill i med.. Ehh? Nån som känner igen det? För jag har aldrig hört talas om det och tycker det låter lite fel. Eller ja, som att det inte passar in.

Vi ska skicka hem en hel hög med folk imorgon eller ja, när det nu blir. Är lite roligt för just nu av 18 personer ombord så är 8 st i maskin. Rätt många, vi brukar ha 4-5 st där nere i vanliga fall men nu är de tillfälligt liiite fler.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Woohoo! Dieselråttorna tar över :D Det gillar jag. Kommer ta någon vecka innan utslagen är borta men man ser att det börjar avta.

2009-03-19 @ 12:15:52
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0