Mobbing

Alla här drygar sig mot mig nu. Jag vet inte om de kokat ihop något eftersom min avmönstringsdag är 1 april eller om de är seriösa eller verkligen inte vet nåt. Hur som helst så blir jag galen vilket som.

Internet segar och tfn säger bip bip bip när jag vill ringa. Men tro mig, jag är på rätt bra humör ändå nu. Det var jag inte för en, två timmar sen men jag kan aldrig vara kinkig så länge. Jobbigt för mig, bra för andra.

Vettinggubben har stuckit, eller så blev han ilandsparkad för nån tröttna på honom. Jag gissar att han var klar för vi är rätt härdade vad det gäller puckon på den posten och han verkade ändå rätt ok.

Till alla oroliga så har jag gömt växtnäringen i städförrådet på ett annat däck än byssan så det är ingen risk för ihopblandning med chilisås eller soja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0