Finnart nästa


Solen kan skina också i England, ja korta stunder i alla fall..

Vi är redan på väg mot nästa hamn, lots om en timma eller så in till Finnart, Skottland. Väldigt fint på vägen in för där man går är det smalt och vacker natur. Tyvärr så tror jag det hinner bli för mörkt för att fota.

Anledningen till att vi nästan är framme innan jag hunnit tala om vart vi är är enkel, 7 timmars resa från förra hamnen bara och jag väljer medvetet att inte tala om vart ska för tidigt. Bara därför att det ändras så snabbt och då skulle det mest bli en massa rättningar här. Så jag vet oftast bra mycket mer än vad jag skriver men är det nån som känner sig ha nytta av att veta vart vi är planerade att gå så är det bara att säga till så kan jag säga vad som gäller precis då:)

Middagen är precis avklarad, lördag så lite extra gott såklart. Idag blev det entrecote med pommes och bearniasesås och till efterrätt creme brule. Supergott och jag är väldigt mätt. Har laddat med winegum och har en påse popcorn kvar men jag är rätt mätt så allt det lär jag inte sätta i mig.


Kommentarer
Postat av: Jesper

Hmmm,7timmar? Jag har för mig att d tog 8h!

Seglade på Trapper i 2år.Vissa törnar gick vi mellan Finnart o Belfast i nästan 3-4 v.Tråkigt!!

Men ni har ju en ny o fin båt!:)

2009-03-28 @ 21:58:28
Postat av: Jesper

Måste också säga att du är en jäkel på att ta suveränt fina bilder...

2009-03-28 @ 22:01:05
Postat av: Sandra drömkaka

Ja Elle mat & vin lutar det åt, många som tipsar om just den :)

Vilka vackra bilder du tar, verkligen man vill bara ut till havet & njuta :)



Lät som en Lördag ska vara, i mat & godsaksväg är det helg så är det!

Har själv njutit av cupcakes, pizza, godis & chips mums! :D

2009-03-28 @ 23:01:35
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jesper: Haha vi kanske har hittat en snabbare väg? Himla tråkigt när man fastnar så mellan några hamnar. Vi har Belfast som lossningshamn nu så vem vet. Vi kanske fastnar..



Kul att du gillar bilderna:)

2009-03-29 @ 11:05:46
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0