Göteborg

Till kaj nu sen nån gång strax före 3 fikat. Skönt att vara framme igen men det blir en lugn kväll. Trots att halva besättningen fråga om jag inte ska iland ikväll, fredag och allt. Vaddå? Går jag iland ofta eller? Ok, ja rätt ofta och väldigt ofta om man snittar här ombord men sånt är livet.

Nu har jag i alla fall varit i oljehamnen i Göteborg, tog nästan två års jobb för att komma hit haha. Jag känner mig så stolt och allmänbildad som har varit här nu. Fast ehh jo, jag visste ju hur det såg ut lite. Jag har gått förbi här några och gånger och det finns inte så många designer på oljehamnar.

Vi fick en ny elev idag som går i samma klass som några av våra tidigare elever. Haha han hade visst hört talas om våra landgångbravader i Frankrike för sisådär 1,5 år sen. Hoppsan, men kul hade vi:) Bara han inte har några förväntningar nu..


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är en ganska liten bransch du jobbar i... Även om inte alla känner alla, så är det inte långt ifrån. Åtminstone tyckte jag att det kändes så. Ha det gott!

2009-03-20 @ 19:33:45
URL: http://lindabjorling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0