Gung gung

Många tröttisar här idag. Inte blivit så mycket sovit inatt eftersom vädret inte ville så. Var rätt jobbigt fram till nån gång runt 2 inatt, sen somnade jag och sov tills jag skulle upp men innan det så vakna jag typ hela tiden. Otroligt frustrerande när man är så himla trött men det går inte att ligga stilla så att man kan somna om..

Men vi är framme snart, på eftermiddan nån gång och det har faktiskt lugnat sig en del sen frukosten. Fick veta att vi inte ska in förrän imorrn som det är bestämt nu.. Bara att hålla alla tummar för att vi får en bra ankarplats och att det är lugnt där. Sånt här ger en lite mer hemlängtan. Att få sova i lugn och ro en hel natt.

Internet är segt också, nån skojade om att det var för att vi rullar men jag tror inte det..


Kommentarer
Postat av: Vickan

Jisses, sånt får mig att inte vilja vara ute för stunden. Men alltid kul att prata om efteråt ^^

2009-03-25 @ 19:40:13
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com
Postat av: Deliverer

Hade internet legat nere för vi rullar, så hade vi aldrig haft nät till sjöss :-)

2009-03-26 @ 23:17:59
Postat av: Rebecca

Delverer: Hmm jag är rädd för att du har rätt. Vet förut när det var kasst väder och det inte gick och sova så gick det i alla fall att surfa:)

2009-03-27 @ 06:53:36
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/
Postat av: Jesper

Hehe,ja man känner att man lever när d e som värst!

2009-03-28 @ 12:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0