Landgång Fredericia



Vi tog en liten promenad på en sådär en timma jag och motormans tjej. Handlade några vykort och vatten. Men det var en aning drygt innan vi lyckades med det.. Där jag skulle köpa vykorten tog de inte utlänska Visa-kort sa hon som jobba där. Fanns en bankomat mittemot med samma bank som jag har i Sverige. Det gick inte heller, en till automat från samma bank, funka inte heller. När vi egentligen gett upp så hittade vi en annan banks bankomat och testade.. Såklart, det funkade där. Så fråga mig inte vad som var felet innan.. Så tjejen som tog ut innan mig på det första ställets kort - lika som ju..

Väldigt fint väder, men det blåser. Skönt till en viss gräns och inne i stan var det okej. Här ombord är det ännu mer öppet beroende vart på däck man är och där är det inte skönt.

Nu ska jag ta det lugnt ett tag till här och försöka få ett par vykort skrivna.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Ah, det ser ut som att vädret är toppen om man ska lita på bilden ;D Men du kan inte ha många veckor kvar ombord nu va?

2009-03-17 @ 17:15:54
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0