Promenad

Jag och andremaskinisten drog iväg på en liten promenad så fort jag slutade efter middan. Jag ville se lite vilken väg som är smidigast om man vill ta bussen ner på stan. Tar väl typ 10 min att gå till busshållplatsen och sen 5 min med bussen till stan. När vi gick nu så tog det ungefär 40 min från båten till Nordstan, sen gick vi där en stund och sen gick vi tillbaka. Blev väl en 8-9 km. Känns i benen att man har rört på sig idag..

Åhh just det, glömde berätta att vi hade en liten fripassagerare ombord imorse.. En utter trodde vi att det var först men sen kom vi fram till att det måste ha varit en mink. Antagligen har han klättrat ombord på ankarkättingen och hamnat på backen först och sen gått ner på tankdäck. Han verkade lite rädd för att hoppa i vattnet igen sen. Helt förståeligt för det blir rätt högt när vi är på lätten och så men jag tror till slut att han hoppade i för vi har inte sett han igen. Lilla stackarn..


Jobba jobba jobba

Kommentarer
Postat av: Jesper

Varvsbesök kan vara röriga o jobbiga,men väldigt

lärorika!Kul att ni har fin sammanhållning.Det gör mycket.

2009-03-03 @ 12:25:44
Postat av: Rebecca

Ja precis så är det, det är fullt upp men himla skoj:) Mm sammanhållningen har alltid varit bra och är den bra så blir den ju bara bättre när folk trivs ihop och hittar på saker.

Jättekul att du följer med oss här:)

2009-03-03 @ 19:46:42
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0