Trååååkväder

Här ligger vi till ankars flera dygn med det bästavädret, sol och fint. Men när vi ska gå in och lägga oss i dockan så börjar det snöa och regna om vartannat, just nu vräker det ner. Snöblask.

Jag hade värsta planerna att kunna komma iland och jogga eller promenera varje dag nu när vi ligger här eftersom löpbandet är sådär kul egentligen. Men i detta vädret - nej tack. Så gymmet fick det bli. På vägen upp så höll nån varvskille på och fixade nåt och sa att det såg svettigt ut och frågade om jag inte jobbade. När jag sa att jag är ledig på eftermiddan så menade han att om jag orkade träna så jobbade jag för dåligt osv.. Men ja, så kan man ju inte se det. Man tar ju inte ut sig på att jobba alla dagar.

Nu är det några gubbar här som kollar våra tv-apparater och hur täckningen fördelas över båten och nåt sånt, en del bråkar tydligen lite. Själv så är jag dåligt insatt för jag kollar aldrig på tv i hytten, möjligtvis kollar jag om tv:n i dagrummet är på när man sitter där.

Kommentarer
Postat av: therese

Jaha =)

fick 2 poäng ifrån för att bli godkänd. =(

nu på fredag måste jag klara av det =) då har jag ett körkort =D

2009-03-02 @ 20:23:44
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0