Äntligen på väg


På väg ut från Kaliningrad nu..

Vi gick för ett par timmar sen efter en del strul hela dan men det är redan glömt. Nu är vi på väg och har ungefär ett dygn till Kiel där vi ska släppa av ett par stycken som längtar väldigt mycket hem. Full förståelse men det är lite kul att retas med att något kommer gå fel, grymt men man får ju precis samma sak själv när man ska hem. Är man med i leken får man leken tåla eller hur sa man när man var liten..

Sjukt varmt inne i båten idag med, 29 grader i mässen, så där kul när man ska jobba men det blir nog bättre eftersom jag gnällt lite och så nu kommer vi ut i sjön och då brukar det bli svalare.

Jag ska dricka lite te nu och så om en stund gå och sova. Att jag skulle få 8 timmars sömn händer knappast.. Jag har precis sabbat det idag med. Men jag överlever, oroa er inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0