Kaliningrad

Fick klagomål på dålig uppdatering här. Var visst igår 14.49 jag skrev sist fick jag berättat för mig haha.

Så jag ska väl ta och berätta det senaste här när jag har några minuter över på min lunch.

Till kaj i Kaliningrad är vi sedan väldigt tidigt imorse. Jag sov, hörde inte att de startade, körde in eller stoppade. Sov nog väldigt gott. Var i alla fall rätt pigg imorse. Immigration kom vid halv sju och vi fick dra upp hela besättningen och säga hej. Alla var inte så glada att bli väckta alldeles för tidigt men ärligt - det kunde ha vart värre.

Lite halvdisigt väder så det blir en lugn ledig eftermiddag inne. Fått från flera hemma att det är alldeles strålande väder (mellansverige i alla fall) med sol och värme. Hoppas det håller i sig hela helgen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0